Tervehdys kirkolta

Tällä viikolla tahdon haastaa sinua käyttämään aikaasi vähän normaalia enemmän rukoukseen. Seurakunnassamme on aina tammikuussa paasto- ja rukousviikko. Se alkoi tänään maanantaina ja kestää koko viikon.  

Rukous on meille elintärkeä asia. Meillä on etuoikeus rukoilla elävää Jumalaa, joka kuulee meitä. Tämä on erittäin innostavaa ja rohkaisevaa. Joskus voi olla haasteellista alkaa rukoilemaan ja pysyä rukouksessa. Paasto  auttaa keskittymään rukoukseen. Paastotessamme me luovumme jostakin, yleensä ruuasta. Voit luopua vaikka herkuista, yhdestä ateriasta päivässä tai vaihtaa ateriat mehuihin. Minä ajattelen aina paastotessani, että tällä osoitan Jumalalle, että  minulle on todella tärkeää Hänen tahtonsa tapahtuminen. Paasto on kristityn normaaliin elämään kuuluva asia, Raamattu puhuu paastosta ja sanoohan Jeesuskin: kun rukoilette…, kun paastoatte…, (Matt. 6: 6, 16.). Hän ei sano jos paastoat vaan kun paastoat.  Haluan rohkaista sinua osallistumaan tämän viikon paastoon. Uskon sinun löytävän elämäntilanteeseesi sopivan tavan paastota ja rukoilla tällä viikolla. Minä uskon, että aina tapahtuu jotain, kun yhdessä rukoilemme.

Kirkolla rukoillaan: TI klo 17-19, TO klo 17 –19, PE klo 17–19. Näihin rukoushetkiin voit tulla vaikka vain piipahtamaan.

Lauantaina klo 18-21 on Pyhän Hengen ilta, jossa Berakan johdolla saamme ylistää ja palvoa.

Keskiviikon tilaisuuteemme saamme vieraan Ugandasta, jolla on paljon kokemusta paastosta ja rukouksesta.

KE klo 19. PASTORI MICHAEL KIMULI UGANDASTA, http://www.espoohsrk.fi/wp-content/uploads/2019/01/Pastori-Michael-Kimuli-1.jpg

Vuoden alussa on hyvä pysähtyä miettimään omaa ajankäyttöään. Mikä on todella tärkeää ja tarpeellista elämässämme. Me joudumme tekemään valintoja.

Siunaavin terveisin,

Irma

Katso tuleva ohjelma: http://www.espoohsrk.fi/event-directory/



X